Jautājumi un atbildes — XXVI Vispārējie latviešu Dziesmu un XVI Deju svētki

Jautājumi un atbildes

No 1. līdz 13. februārim visi potenciālie XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI deju svētku dalībnieki aicināti elektroniski reģistrēties dalībai Svētkos. Reģistrācija notiks www.dziesmusvetki.lv sadaļā “Dalībniekiem”, kur arī būs pieejams palīgs-pamācība “Soli pa solim. Dalībnieka elektroniskā reģistrācija”. Dalībnieku elektroniska reģistrācija ir ātrs, viegls un mūsdienīgs veids, kā nodot Svētku rīkotājiem nepieciešamos datus daudzfunkcionālas Dalībnieka kartes izveidei. Elektroniska reģistrācija Dziesmu un deju svētkiem notiek pirmo reizi.

Šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus un atbildes uz tiem.

Kāpēc jāreģistrējas sistēmā?

Pirmo reizi dziesmu un deju svētkos notiek elektroniska dalībnieku reģistrācija – ātrs, viegls un mūsdienīgs veids, kā nodot Svētku rīkotājiem nepieciešamos datus dziesmu un deju svētku Dalībnieka kartes izveidei.

Kas ir dziesmu un deju svētku Dalībnieka karte?

Ar dalībnieka karti varēs:
- bezmaksas izmantot Rīgas sabiedrisko transportu,
- saņemt ēdināšanas pakalpojumus Svētku norises vietās,
- iekļūt mēģinājumu un koncertu norises vietās.

Kas nepieciešams, lai reģistrētos?

Fotogrāfija  - atbilstoši prasībām, kādas ir attēlam personu apliecinošā dokumentā: seja ir centrā, nav aizsegta, gaišs fons, skatiens vērsts kamerā, attēlā nav citu personu un/vai priekšmetu, 460 x 575 pix, 5 MB max, formāts “jpg”). Lūdzam pārliecināties, ka fotogrāfijas fails ir pieejams ierīcē, no kuras tiks veikta reģistrācija.

E-pasts un telefona numurs, kas tiek lietoti ikdienā.

Kāpēc jāievada personas kods?

Personas kods nepieciešamas personas nekļūdīgai identifikācijai.

Kā reģistrēties ārvalstu latviešu kolektīvu dalībniekiem?

Ārvalstu latviešu māksliniecisko kolektīvu dalībniekiem elektroniskā reģistrācija sāksies tuvākajā laikā. Katrs ārvalstu latviešu kolektīvu dalībnieks saņems individuālu e-pastu ar aicinājumu (īpaši ģenerētu linku) uzsākt reģistrāciju.

Vai no viena datora (viena IP adrese) var reģistrēties vairāki dalībnieki?

Jā. Pabeidzot reģistrāciju, ir jānospiež poga IZRAKSTĪTIES (apakšā, kreisajā pusē). Sistēma būs gatava jauna dalībnieka reģistrācijai.

Vai var reģistrēties no mobilajām ierīcēm?

Jā, bet daudz ērtāk un pārskatāmāk būs reģistrācija no datora vai planšetdatora.

Ko darīt, ja esmu kļūdījies datu ievadē?

Informējiet sava kolektīva vadītāju vai zvaniet uz infotālruņiem 26436135, 29331176, 29331187 (darbosies ikdienu no 1. līdz 13. februārim no plkst. 10:00 līdz 20:00).

Kad apstiprinās, ka esmu Svētku dalībnieks?

Pēc veiksmīgi aizvadīto skašu rezultātiem Svētku rīkotājs – Latvijas Nacionālais kultūras centrs - apstiprina Svētku dalībniekus. Visi skašu rezultāti būs zināmi maijā.

Katrs dalībnieks savā profilā redzēs atzīmi par to, ka kļuvis par XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI deju svētku dalībnieku.

Kā reģistrēt nepilngadīgos?

Datus ievada vecāks vai aizbildnis, norādot arī savu e-pastu vai telefonu, vārdu un uzvārdu.

Nepieciešamie dati par dalībnieku-bērnu: Vārds un uzvārds, dzimšanas dati, personas kods, fotogrāfija, kas atbilst prasībām personu apliecinošā dokumentā:  seja ir centrā, nav aizsegta, gaišs fons, skatiens vērsts kamerā, attēlā nav citu personu un/vai priekšmetu, 460 x 575 pix, 5 MB max, formāts “jpg”.

Kolektīva vadītājam pēc bērna reģistrēšanas, ko veic vecāki, jāatzīmē bērna dalība savā kolektīvā.

Ko darīt, ja esmu dalībnieks vairākos kolektīvos?

Sistēmā jānorāda visi kolektīvi, kuru sastāvā plāno piedalīties svētkos. Svarīgi norādīt primāro kolektīvu, jo tieši tas tiks norādīts uz Dziesmusvētku dalībnieka kartes. Arī pārējie kolektīvi ir jānorāda, tos apstiprinās attiecīgie kolektīvu vadītāji. Šos kolektīvus ir svarīgi norādīt, lai dalībnieks varētu iekļūt mēģinājumos un koncertos.

Kad es saņemšu Dalībnieka karti?

Jūnijā. Precīzs datums tiks izziņots

Ko darīt, ja datu ievades laikā pārtrūkst interneta savienojums/rodas tehniskie sarežģījumi (piem. uzkaras dators)?

Ja esi ticis tālāk par paroles izveidi, tad vispirms mēģini ieiet sistēmā atkārtoti, izvēloties iespēju “Ieiet sistēmā atkārtoti”.

Ja parole nestrādā vai netika izveidota, tad reģistrācija nav izdevusies. Sāc visu no sākuma.

Cik ilgi sistēmā tiks glabāti dati?

Līdz 2018. gada 31. augustam visi personu dati tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ko darīt, ja dažādu iemeslu dēļ Svētkos nevarēšu piedalīties, bet esmu reģistrējies?

Jāpaziņo savam kolektīva vadītājam, kurš arī veiks izmaiņas reģistrēšanās sistēmā. Pēc izmaiņām dati tiks neatgriezeniski dzēsti.

Kāpēc reģistrācija ilgst divas nedēļas?

Divas nedēļas ir pietiekams laika periods, lai veiktu elektronisko reģistrāciju. Par to, ka reģistrācija notiks, savlaicīgi tika informēti pilsētu un novadu koordinatori un kolektīvu vadītāji. Reģistrāciju var veikt jebkurā pasaules valstī, kur ir pieejams interneta pieslēgums. Ja tomēr notiek iepriekš neprognozēta situācija, aicinām informēt sava kolektīva vadītāju, kurš šo jautājumu risinās ar Svētku rīkotāju.

Vai mani dati būs drošībā? Un kas redzēs/apstrādās manus datus?

Personu datus darba – Dziesmu un deju svētku organizēšanas, rīkošanas un drošības – vajadzībām redzēs Svētku rīkotājs, kā arī datu operatori:

  • SIA “Squalio Group” – datu apstrāde identifikācijas karšu izgatavošanas vajadzībām;
  • Pašvaldību deliģētie pārstāvji – apstrāde Svētku dalībnieku reģistrēšanai un dalībai Svētkos;
  • SIA „Rīgas Karte” – identifikācijas karšu izgatavošanai.

Vai uz Dalībnieka kartes būs redzams mans vecums vai personas kods?

Nē. Uz dalībnieka kartes būs redzams vārds, uzvārds un kolektīva nosaukums.

Kur griezties pēc palīdzības neskaidrību gadījumos?

Aicinām vēlreiz izšķirstīt ilustrēto pamācību, kas atrodas šeit

Neskaidrību gadījumos darbadienās laikā no plkst.10.00 līdz 18.00 darbojas infotālruņi 26436135, 29331187, kā arī epasts: Lūdzu, ieslēdziet Javascriptu, lai redzētu e-pasta adresi! .